دارو درمان سلامت پارمیدا

شرکت دارو درمان پارمیدا در سال 1395 با هدف تولید محصولات با کیفیت و کمک به سلامت جامعه تاسیس شد. این شرکت زیر مجموعه هلدینگ ایران فارمیس می باشد که به عنوان یکی از معتبرترین نام ها و بزرگترین واردکننده تجهیزات پزشکی در بازار ایران شناخته شده است.

DDP بر توسعه محصولات دارویی مانند مکمل، محصولات نهایی، واردات مواد اولیه و پریمیکس، ساخت محصولات تحت لیسانس و تولید داخل متمرکز می باشد. DDP با هدف تولید و تامین داروهای بیماران و دستیابی به بهترین کیفیت در سطح جهانی تاسیس شده و همواره یکی از شرکت های پیشرو در تولید بهترین محصولات در بازار ایران و منطقه بوده است.

اعضای این شرکت متشکل از متخصصین در زمینه های مختلف با چندین سال تجربه در حال تحقیق و توسعه جهت ارائه بالاترین کیفیت محصولات می باشند. مفهوم اخلاق، اصلی ترین جزء DDP هم در تعاملات شخصی و هم در تعاملات کاری است. هر رابطه ای مبتنی بر احترام و اخلاق متقابل است. این احترام متقابل نه تنها زنجیره کلیدی در تعاملات داخلی DDP است، بلکه عامل اصلی در ارتباط بیماران و مصرف کننده با DDP نیز می باشد. هدف اصلی DDP استفاده از تخصص خود به منظور شناسایی و بدست آوردن محصولات منتخب از طریق مشارکت های بین المللی برای ترویج توسعه پایدار در سلامت جامعه می باشد.

آدرس

تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی (پالیزی)، شماره 128، شرکت دارو درمان پارمیدا

تلفن تماس

وبسایت

تصاویر محصول

محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-1
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-2
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-3
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-4
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-5
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-6
محصول-دارو-درمان-سلامت-پارمیدا-7