شرکت های قراردادی

حکیمان طب کار

شرکت حکیمان طب در سال 1386 تاسیس و فعالیت خود را با واردات مکمل‌های غذایی از کشور آلمان و با برند EuRhoVital  آغاز نموده است. به دلیل کیفیت بالا و اثربخشی مناسب، محصولات یوروویتال به مرور زمان اعتماد جامعه پزشکان، داروسازان و مصرف‌کنندگان را جلب نموده است.

آبا دارو طب

ابا دارو طب زیرمجموعه natures only هستند. هدف ما پیشرفت در مراقبت های بهداشتی، بهبود کیفیت زندگی، ایجاد ارزش درازمدت برای بیماران و در توسعه پایدار مراقبت های بهداشتی در ایران با استفاده از دانش، استعداد، منابع و قابلیت های مربوط به ملاحظات حرفه ای.

روز دارو

شرکت داروسازی روز دارو در سال 1342 هجری شمسی به اهتمام جمعی از فارغ التحصيلان دانشکده داروسازی دانشگاه تهران در راستای ابقای رسالت حرفه ای و ملی نظام سلامت و با تکیه بر اولويت کيفيت دارو تاسیس گردید.

سمر طب درمان

شرکت سمر طب درمان محصولات عرضه‌شده خود را تحت عنوان سه برند دلینا، تیلوز و آپوویتال به بازار عرضه می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها برند آپوویتال است.

افق تدبیر سلامت

آریا فارمد پیشگامان سلامت با بیش از ۳ سال تجربه در صنعت داروسازی، به عنوان یکی از پیشروان ارتقاء سلامتی، به دنبال ارائه راه حل های نوین و ابتکاری برای تولید محصولات دارویی است.

دایان فارمد بهین تولید

شرکت دایان فارمد بهین تولید در زمینه تولید، صادرات، واردات، فروش، توزیع، خرید کلیه مکملهای دارویی، غذایی، شیر خشک، داروهای شیمیایی، تجهیزات پزشکی شرکت در همایش ها و نمایشگاههای داخلی و خارجی فعالیت میکند.

دارو درمان سلامت پارمیدا

شرکت دارو درمان پارمیدا در سال 1395 با هدف تولید محصولات با کیفیت و کمک به سلامت جامعه تاسیس شد. این شرکت زیر مجموعه هلدینگ ایران فارمیس می باشد که به عنوان یکی از معتبرترین نام ها و بزرگترین واردکننده تجهیزات پزشکی در بازار ایران شناخته شده است.

پژند نیکو دارو

برند پژند نیکو دارو برندی معتبر و ایرانی در زمینه تولید انواع مکملها برای سلامتی است. این برند از مواد اولیه با کیفیت در تولید محصولاتش استفاده می کند و همین امر سبب شده است محصولات این برند به جایگاه ویژه ای در جامعه ایرانی دست پیدا کنند.

اکسیر طب پرنیان

زمینه فعالیت شرکت اکسیر طب پرنیان، تولید و توسعه محصولات گیاهی و مکمل‌های غذایی با نگرش بهبود، سلامتی و جلوگیری از ایجاد بیماری است.

اوژن دارو

شرکت داروسازی اوژن دارو سلامت در راستای ارتقاء سطح سلامت در زمینه تولید محصولات جدید و نوآورانه انواع مکمل، دارو، فرآورده های بیولوژیک شروع به فعالیت نموده است.

رستاژن دارو

رستاژن دارو شرکت تولید کننده محصولات دارویی می باشد که در هشتم ژانویه سال 2014 تاسیس شده است. با تکیه بر پشتوانه علمی و همکاری خوب و شایسته آن با دانشگاه، خیلی زود توانست فرمولاسیون هایی را توسعه دهد.

گیتی سلامت آریا

شرکت دارویی و بهداشتی گیتی سلامت آریا در تاریخ ۱۳۸۵/۰۸/۲۲ توسط گروهی از کارشناسان در زمینه تولید و واردات مکمل‌های دارویی، غذایی، ورزشی و فرآوده‌های طبیعی تأسیس شد.

کیان طب پاسارگاد

شرکت دارویی و بهداشتی کیان طب پاسارگاد در سال ۱۳۸۵ توسط گروهی از کارشناسان در زمینه تولید و واردات دارو؛ مکمل های غذایی و محصولات آریشی و بهداشتی تاسیس گردیده است.

آریا فارمد پیشگامان سلامت

آریا فارمد پیشگامان سلامت با بیش از ۳ سال تجربه در صنعت داروسازی، به عنوان یکی از پیشروان ارتقاء سلامتی، به دنبال ارائه راه حل های نوین و ابتکاری برای تولید محصولات دارویی است.

بهشاد دارو

شرکت بهشاد دارو فعالیت خود را از سال 2004 به عنوان یک شرکت وارد کننده و تولید کننده در ایران آغاز کرد. از همان ابتدای تاسیس با عملکرد پایدار، محکم و تعامل با بهترین شرکت‌های دارویی در تلاش برای کسب و حفظ موقعیت مناسبی در بازار کسب و کار بوده است.

شفا گستر آیریک

شفا گستر آیریک در زمینه واردات / صادرات و بازاریابی محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی و مکمل ها با یک تیم متخصص و حرفه ای در سراسر کشور فعال است.

کیمیا کالای رازی

شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی در سال 1391 با هدف تولید محصولات متنوع در زمینه‌های مختلف درمانی تاسیس گردید.

توسعه غذا و سلامت زینو

شرکت توسعه غذا و سلامت زینو به عنوان یک شرکت فعال در زمینه داروهای گیاهی، شیمیایی، طبیعی، طب سنتی، مکمل های رژیم غذایی، محصولات غذایی فعالیت می‌کند.

مرهم سازان سینا

شرکت داروسازی مرهم سازان سینا با هدف تهیه محصولاتی با کیفیت بالا مطابق با معیارهای بین المللی و با بهره گیری از جدیدترین فناوری داروسازی دنیا فعالیت خود را آغاز نموده است.

آریا پارس هونام عرش

شرکت آریا پارس هونام عرش با بیش از 10 سال تجربه تخصصی در زمینه تولید داروهای طبیعی، مکمل‌های تغذیه‌ای، نوشیدنی‌های خوراکی و دامی، در سال 1390 تأسیس شد.

ساج پاد دارو

در شرکت ساج پاد دارو، ما به سلامت و رفاه شما متعهد هستیم. برای بیش از شش سال، ما از مطالعات عمومی حمایت کرده و در آزمایشات بالینی شرکت کرده ایم. همچنین مدت طولانی ای را برای ایجاد یادگیری و آموزش محققان، متخصصین حوزه های پزشکی ، دارویی و درمانی صرف کرده ایم.

سینا پیشگام دارو نوین

شرکت سینا پیشگام دارو نوین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید، واردات و صادرات دارو است که پله های ترقی را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کرد. این شرکت در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده و اکنون یکی از شرکت های مهم در این زمینه است.

سپید طب نیا

شرکت بین‌المللی «سپید طب نیا»، فعال در زمینه تولید انواع مکمل‌های غذایی و همچنین داروهای طبیعی و شیمیایی، در سال 1389 تأسیس شده است.

نوآوران فخر دارو

شرکت نوآوران فخر دارو به عنوان یکی از تامین کنندگان داروهای فوریتی، تک نسخه ای و خاص با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.

پورا طب گستر ایرانیان

تولید محصولات پروبیوتیک برندهای ویواتیون و ویواکیدز با کمک دانش و پشتکار همکاران عزیزمان و انتقال دانش فنی از ویتافارمد سوئیس در مجموعه پوراطب آغاز شد.

کالا گستر ستاره ها و راه ها

شرکت کالا گستر ستاره ها و راه ها یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه بازرگانی و تجارت فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یک شرکت وارداتی و صادراتی در ایران فعالیت می‌کند و امور بازرگانی و تجاری را طبق مقررات و قوانین واردات و صادرات انجام می‌دهد.

رابو سلامت

شرکت رابو سلامت یک شرکت خصوصی است که در زمینه سرمایه‌گذاری و ولید در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یک تکمیل‌کننده پیمانکاری در زمینه تجهیز وسایل ورزشی و تفریحی در سراسر ایران فعالیت می‌کند.

رایان تجارت رستاک

رایان تجارت رستاک یک شرکت فعال در زمینه واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی است و در خصوص محصولات دارویی و بهداشتی و آزمایشی و کلیه کالاهای پزشکی نیز فعالیت می‌کند.

پارسیان هفت نور آسمان

پارسیان هفت نور آسمان یک شرکت فعال در زمینه تولید و توزیع داروهای گیاهی، طبیعی و سنتی، مکمل غذایی، مکمل دارویی، مکمل ورزشی، شیر خشک و غذای ویژه است.

آمیتیس نیک دارو

گروه آمیتیس با بیش از ده سال سابقه، ارائه‌دهنده جدیدترین محصولات در زمینه‌های مختلف زیبایی، دارویی و خدمات فنی با کسب نمایندگی انحصاری از بهترین کمپانی‌های بین‌المللی، یکی از شرکت‌های فعال در ایران می‌باشد.

هیوا فارمد پارسیان

شرکت هیوا فارمد پارسیان یک شرکت فعال در زمینه خدمات بازرگانی و توزیع محصولات است. این شرکت به تهیه، تولید، بسته بندی، نگهداری، توزیع، خرید و فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، به خصوص داروهای مکمل، رژیمی، غذایی، گیاهی و فرآورده‌های طبیعی است.

تریتا داروی آرتا

مأموریت شرکت تریتا داروی آرتا تولید انواع محصولات مکمل و گیاهی و محصولات دارویی و تولید مواد اولیه API و توزیع در بازارهای داخلی و خارجی با هدف ارتقا سلامت جامعه و دسترسی اقشار مختلف به داروی با کیفیت میباشد.

فارمد تک پیشگام آسیا

شرکت فارمد تک پیشگام آسیا یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید، خرید، فروش، واردات و صادرات هر نوع دارو و یا فرآورده بیولوژیک و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و محصولات سلامت محور است.

پژوهش محور نانو فارمد

شرکت نانوفارمد که یک شرکت پژوهش محور است با شعار هسته دانا و شبکه توانا و با رویکرد تجاری سازی محصولات فناور محور و نوآورمحور صنعت غذا و دارو ، مکمل های تغذیه ای و محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت پژوهشی و تجاری می‌کند.

بازرگانی بهسان پویش نگار

شرکت بهسان پویش نگار یک شرکت بازرگانی مستقر در ایران است که به تولید و توزیع لوازم پزشکی و ماسک‌های مناسب ویروس متمرکز شده است.

یوتاب طب پارس

شرکت ویهان طب پارس در زمینه واردات داروهای فوریتی و توزیع و تأمین دارو به داروخانه‌های استان فعالیت می‌کند و شرکت یوتاب طب پارس که سابقا فدک شیمی توس نامیده می‌شد.

بین المللی کارن زیما قشم

شرکت بین المللی کارن زیما قشم با 5 سال سابقه و با در اختیار داشتن یکی از برترین تیم های تخصصی کشور، مسیر موفقیت پروژه های اقتصادی شما را ترسیم خواهد کرد.

نوآوری زیبایی گستر افق سبز

شرکت نوآوری زیبایی گستر افق سبز یک شرکت فعال در صنعت آرایشی و بهداشتی است که در زمینه تولید و عرضه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند.

صنایع غذایی آریا طلوع آسمان

شرکت صنایع غذایی آریا طلوع آسمان یک شرکت فعال در صنعت غذایی است که در زمینه تولید، بسته بندی، پخش، خرید و فروش، صادرات و واردات مواد غذایی فعالیت می‌کند. این شرکت در زمینه ارائه کلیه خدمات تجاری و بازرگانی در زمینه فعالیت‌های خود نیز فعالیت دارد.

صنایع غذایی ایلیا پارس

 شرکت ایلیا پارس، در سال ١٣٨٤ به منظور ایجاد سیستم مدرن جهت تولید ، بسته بندی ، و توزیع انواع مکمل های غذایی مورد مصرف ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی شروع به کار و فعالیت میکند.

ویرا دارو سلامت

ویرا دارو سلامت یک شرکت فعال در صنعت دارویی است که در زمینه واردات، تولید، توزیع، صادرات، پخش مکمل، دارو، فرآورده های بیولوژیک، ملزومات و مواد اولیه دارویی فعالیت می کند.

دنیا دارو سپهر

 شرکت دنیا دارو سپهر یک مجموعه جوان و پویا است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1394 در زمینه ی تولید مکمل های غذایی و گیاهی آغاز نموده و از ابتدای سال 1399 به مالکیت هولدینگ اوین دارو درآمده است.

اکسیر آفرین آریا

شرکت اکسیر آفرین آریا یک مجموعه جوان و پویا است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1399 در زمینه تولید مکمل های غذایی و دارویی آغاز نموده است.این شرکت اکثر محصولات خود را با برند  moonemeوارد عرصه دارویی کشور نموده است.

کیمیا آرا هرم

شرکت کیمیا آرا هرم، تولیدات خود را در مجموعه کارخانجات آنی درمان که متعلق به گروه دارویی اهران تجارت می‌باشد انجام می‌دهد.

ماهان فارمد پارس

شرکت ماهان فارمد پارس یک شرکت فعال در زمینه تهیه و تولید، خرید و فروش، ترکیب و توزیع، بسته بندی، صادرات و واردات داروها و کلیه فرآورده‌های طبیعی، سنتی، گیاهی، مکمل‌های غذایی و دارویی است.

نوآوری دارویی ایرمان اروند

نوآوری دارویی ایرمان اروند یک شرکت نوآوری دارویی است که فعالیت خود را در زمینه‌های تهیه، تولید، توزیع، بازاریابی، خرید و فروش، واردات و صادرات کلیه محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی و آشامیدنی انجام می‌دهد.

مانا دارو پارت

شرکت مانا دارو پارت، از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه فرمولاسیون و تولید داروها و محصولات طبیعی در قالب کمپانی حوزه پزشکی هلدینگ MDP آغاز نموده است.

امین سلامت فارمد

شرکت امین سلامت فارمد در سال ۱۳۹۷ با هدف تولید مکمل های دارویی فعالیت خود را در تهران آغاز نموده. در حال حاضر دارای پروانه ساخت بیش ازچندین محصول مکمل از سازمان غذا و دارو می باشد که تعدادی از این محصولات در بازار دارویی ایران وارد شده است.

دلتا لذیذ

دلتا لذیذ یک شرکت پویا و پیشرو در زمینه تهیه، تولید، توزیع و فروش کلیه محصولات غذایی، آشامیدنی و گیاهی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و تجربه کاری متخصصان خود، محصولات با کیفیت بالا و متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

دی دارو بهدیس

شرکت دی دارو بهدیس، یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید فرآورده‌های گیاهی است که با تکیه بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و پرسنلی خود، در پی ارائه بهترین خدمات به هموطنان عزیز و بیماران در کشور و سایر نقاط جهان است.

فارمد النا مهر پارسیان

شرکت فارمد النا مهر پارسیان یک شرکت فعال در زمینه تولید و توزیع انواع لوازم و تجهیزات پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، محصولات غذایی و خوراکی، دارویی و مکمل های غذایی است.