کیمیا آرا هرم

شرکت دارویی کیمیاآراهرم، در سال ۱۳۸۴ به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه اهران تجارت تاسیس گردید. از بدو تاسیس، شرکت کیمیاآراهرم با اخذ نمایندگی تعدادی از شناخته شده ترین و معتبرترین شرکت‌هایی دارویی جهان‌، واردات بخشی از داروهای تخصصی موردنیاز کشور را آغاز نمود و رفته رفته دامنه فعالیت خود را گسترش داد و در حوزه تامین مواد اولیه دارویی کشور قدم نهاد، به طوریکه هم اکنون جزو ۵ شرکت برتر در زمینه تامین مواد اولیه دارویی موردنیاز تولیدکنندگان کشور است.

در قدم بعدی‌، شرکت کیمیارا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا‌، در راستای سیاست های حمایت از تولید ملی، فعالیتهای خود را در زمینه تولید داروهای تخصصی و مکمل‌های غذایی توسعه داده و در حال حاضر به عنوان شرکتی قدرتمند در تولید داروهای تخصصی باکیفیت و مشابه با برندهای اصلی دنیا، در جایگاهی پیشرو قرار دارد.

شرکت کیمیآرا‌، تولیدات خود را در مجموعه کارخانجات آنی درمان که متعلق به گروه دارویی اهران تجارت می‌باشد انجام می‌دهد. آنی درمان جزو برترین کارخانجات کشور از نظر تکنولوژی، ماشین آلات پیشرفته، خط تولید و استاندارهای بین المللی و GMP مورد تایید سازمان غذا و دارو است.

آدرس

تهران، ونک، گاندی شمالی، خیابان برادران شریفی، پلاک 27، طبقه 2

تلفن تماس

وبسایت

تصاویر محصول

محصول-کیمیا-آرا-هرم